Beslutet



Godkväll, nu har jag tagit ett beslut. Jag kommer sluta att blogga här på moalinns.blogg.se och skapa en ny blogg inom kort. Den kommer vara helt inriktad på träning, eftersom det är de jag brinner för så känner jag att jag kan utvecklas genom den och det är skit kul att dela med sig till er.
Jag är lite osäker ännu vad jag gett mig in på men jag ska ge det ett försök, så får vi se vart de leder.
Livet handlar ju om att rikta in sig på visa grejer som man brinner för och som ni märkt har jag hittat min grej nu. Så jag hoppas ni är på och att fler hittar dit.
Men kommer skriva här när jag drar igång, de lovar jag.

ps. hoppas ni gillar mys & mina bilder, hade en underbar dag och natt med henne, hon är lika snäll som hon är vacker ni vet ;)

Take care,
XOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback