till the world ends



bilderna är från i fredags när jag och mina vänner spenderade kvällen hos mig. pizzabak och bara mys hela kvällen lång, så glad att jag har dem!

annars rullar livet på, slutspurt i skolan nu med bara en vecka kvar till lov. och det blir bara varmare och varmare för varje timme känns det som. blommor och knoppar lite här och var. och alla går runt och ler.

helgen har jag fyllt med shopping, god mat, långa sovmornar, haircut, städning, tandläkaren - snart äger jag också en fet rälls glänsandes i munn... och fika.

nu har jag gett upp hoppet om att få över love generations melodifestivallåt på ipoden så utan den sticker jag iväg på ett svettigt träningspass. jag har mätt också och denna vecka har jag sprungit 4,5 mil och med rundan ikväll blir det alltså 6 mil. haha man kan väl säga att jag är på rätt väg till att nå mina mål, just nu väntar jag på att stigarna med is i skogarna ska smällta så jag kan börja med terrängträningen.

ps. nästa vecka öppnar jag alltså min nya blogg, hoppas ni är med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback