tårarna blänker som is, som aldrig smällter



okej eftersom jag sitter här en kväll som denna med solsidan på G och med mitt hjärta, huvud och mage som skriker efter en massa godsaker som jag nu har bestämt mig för att sluta med eftersom socker beroendet har blivit lite för extremt den sista tiden så tänkte jag skriva av mina drömmande tankar i listan nedan, sen är jag redo för solsidan och mitt nyttiga liv som börjar från och med NU:

Varm dryck: Kaffe
Kall dryck: Icé tea
Bröd: Frökusar
Pålägg: ägg, kaviar / kalkon, avokado
Grönsak: Kronärtskocka
Frukt: Äpplen
Bär: Smulltron
Krydda: Pommes krydda
Godis: Choklad
Kaka: Kladdkaka med marabou i
Snacks: Färsk annanas
Ost: Halloumi
Sås: Bearnaisesås & Rödvinsås
Glass: Piggelin
Snabbmat: Ikeas kokta korv
Yoghurt: Hjortron
Flingor: Kan inte äta 
Pizza: Kan inte äta
Naturgodis/Nötter: Pecan nötter med Yoghurt
Soppa: Sparris
Utländskt kök: Sushi eller tacos
Halstablett/Tuggummi: Spearmint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback