med musiken i öronen känner jag pumpande kärlek

besökte tandregleringen imorse och berättade läget med mina tänder. äntligen en tandläkare som var på min sida, ska dit nästa fredag och då ska de göra en stor undersökning. för första gången i mitt liv känns det som att jag kommer få tandställning, det känns underbart. de ända kravet jag har är att den tas bort innan studenten, hehe. annars skrev jag på en massa papper om att de är okej att de tar bort tänder och att den sitter fast där i 2 år.

nu ska jag dra mig vidare på träning, fick så otroligt mycket gjort i skolan och nu är vi lediga i 5 dagar.
insåg också att mitt liv går ut på att plugga och träna just nu. jag kanske borde ha en blogg om träningen egentligen, ska fundera på de. kan bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback